مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 12:472022-04-25اقتصادي

فارس من| بررسی کلاف سردرگم آورده اولیه در نضهت ملی مسکن


بر اساس آخرین آمار 40 درصد مردم نسبت به واریز آورده اولیه خود در نهضت ملی مسکن اقدام نکرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با حرکت دولت روی مدار طرح نهضت ملی مسکن، انتقاداتی از سوی مردم نسبت به عملکرد معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته است.

بر همین اساس، تعدادی از مخاطبین سامانه به این مسئله پرداخته بود اما به طور ویژه در این گزارش مسائل مرتبط با آورده اولیه متقاضیان نهضت ملی مسکن را دنبال می کند.

* مبلغ آورده اولیه نهضت ملی مسکن چقدر است بنابر اظهارات محمود محمودزاده، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، میزان آورده اولیه متقاضیان نهضت ملی مسکن بسته به هر پروژه متفاوت است و این آورده در پنج قسط به ترتیب پس از افتتاح حساب، پس از تکمیل فنداسیون، پس از تکمیل اسکلت، پس از تکمیل سفت کاری و پس از اتمام نازک کاری دریافت می شود.

بررسی های میدانی خبرنگار فارس از متقاضیان نهضت ملی مسکن مشخص کننده آن است که در اغلب شهرها مبلغ آورده اولیه بین 40 تا 50 میلیون تومان متفاوت است اما به طور کلی تا کنون هیچ اظهارنظری از سوی متولیان نهضت ملی مسکن پیرامون آورده اولیه مطرح نشده است.

* 40 درصد مردم آورده اولیه خود را پرداخت نکردند به استناد آخرین اطلاعات استخراج شده تا تاریخ 20 فروردین ماه سال 1401 از ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بررسی کلاف سردرگم آورده اولیه در نضهت ملی مسکن

فارس من| بررسی کلاف سردرگم آورده اولیه در نضهت ملی مسکن